.

Alltid på väg mot något spännande....

28 jan. 2009

Vecka 16 idag

Idag går jag in i vecka 16. Magen har växt ganska mycket på en vecka faktiskt.
Det sprallar jättemycket i magen. På vänster sida. Ganska högt upp och inte ner mot blygdbenet.
Om det inte är bebisen så måste jag ha fått nån nervsjukdom som gör att magen vibbrerar och sprallar invärtes.
Om det är bebisen undrar jag hur mycket den orkar egentligen.
Men det återstår att se, om det fortsätter kännas likadant och på samma ställe så är det väl bebis :-) Faktiskt kände jag samma sak redan förra veckan, men det var bara en dag så jag viftade bort misstankarna på att det var bebis.
Med Arvid kände jag rörelser i vecka 17. Så då är det inte omöjligt att känna så här tidigt denna gång.

hmm vad säger ni? Ska jag lägga upp en magbild.....?
jag återkommer.....

Inga kommentarer: