.

Alltid på väg mot något spännande....

25 jan. 2009

Om 7 timmar ringer klockan.....(men snoozar ca 4 ggr)

....om 9 timmar ska jag vara på jobb. Om 24 timmar sitter jag här igen....
Sånt är livet. Veckorna bara går och går. Jag gnäller inte, bara konstaterar det.
Vi är lyckligt lottade som jobbar 5 dagars vecka och har varje helg jobbfri. Hemma varje dag 17.00. Inget pendlande. Arvids dagis ligger 1 minuts bilkörning hemifrån.
Vi kan handla mat i affären i byn. Vi har nära till skogen. Vi har nära till många storstäder.
Nä, orkar inte skriva mer bra saker :-)

I fredags passade vi Frida och Lucas en stund. Framåt halv 8 kom Annlo o Peter och skulle hämta dom, men killarna började dricka öl & whisky så Annlo o Peter kom inte från Häljarp förens kl. 01. Vi hade trevligt även om Annlo blev snuvad på sin vinkväll som hon hade sett fram emot.

I lördags var jag och handlade lite kläder till mig. Fast det är svårt med byxor nu...Vad ska man ha nu innan magen är redo för mammabyxor? Gummiband i knapphålet får duga sålänge...

I dag så har jag tvättat kläder och sådant...Men fyy vad mycket tvätt. Jag måste skärpa mig med det. Jag samlar på mig tvätt rent för länge innan jag tvättar.



Nu snart sängen

Inga kommentarer: