.

Alltid på väg mot något spännande....

11 jan. 2009

Lite städning

Idag har jag plockat ner julsakerna. Såå skönt. Det är ju bara så nice att gå tillbaks till normalt igen. Efter det gick vi till affären och Arvid cyklade, vad den pågen kan vara envis ibland (läs:för det mesta) det tog oss en evighet att komma dit och hem igen. Men men, det gjorde inget egentligen, för varför ska man stressa?
Väl hemma gjorde vi potatismos och stekt korv. Mumsigt!
Efter det tog jag en raid i några garderober i tvättstugan och jag hittade min graviditetsdagbok som jag skrev när jag väntade Arvid. Jag har letat efter den och trodde jag slängt den. Jag blev så glad, så glad :-) Också hittade jag gamla foton - haha.

Nä minsann, nu säng, imorgon jobb.

Ps. Jag har ont i min högra halsmandel och är tjock i halsen..snyft

Inga kommentarer: