.

Alltid på väg mot något spännande....

22 jan. 2009

Räksallad

Till "middag" ikväll åt vi mackor med skinka och räksallad (från charken, inte sån rosa på burk). Det var jättegott och jag hade nu kunnat ta mig en liten kvällsmacka nu, men räksalladen är slut :-(
Arvid åt upp den. Han tyckte det var gott och frågade om vi inte kunde köpa sån imorgon igen....
Nja, imorgon får vi nog äta nån middag. Kan ju inte äta räksallad varje dag (eller? :-)

Kul att Arvid gillade det. Han har fått en jäkla aptit tycker jag. Skoj! Han är kanske inne i en tillväxtperiod? Tillväxtperiod - som man använde det ordet mycket när han var liten bebis och det ordet passar in fortfarande, inte bara på Arvid men på mig också....Jag får snart ta mig en kvällsmacka. Bara med skinka, ingen räksallad :-(

Inga kommentarer: