.

Alltid på väg mot något spännande....

15 jan. 2009

Dagens

Idag så jobbade jag och Arvid var på dagis igen. Det var helt ok faktiskt. Inte så farligt att jobba 2 dagar på en vecka :-)
Efter jobb stack jag till frissan och tunnade av håret. Jag klippte ju mig kort för ett tag sedan och jag var bombsäker på att det var så jag ville ha det för all framtid (typ)....Men nu vill jag har långt igen. Vad håller jag på med? Kommer jag någonsin kunna bestämma mig eller det kommer bli mitt livs uppdrag att ta reda på min favoritfrisyr? Det tar ju väldigt långt tid att odla långt hår igen, men bara jag kan sätta upp det i en totte till sommaren är jag nöjd. Ska vi se, ett hår växer 1 cm i månaden. Så i juli borde det vara 7 cm längre, jo, då kan jag nog ha totte :-)

---------------------------------------------------
På Arvid fronten:
Han är kär i en tjej som pussade honom på dagis idag. Han kramade henne till tillbaks sa han. Jag kramade om honom och sa att det var jättekul för honom när han berättade för mig!
Så vi pratade lite om tjejerna på dagis. Innan denna tjejen så var han kär i en annan tjej och innan henne tyckte han om Oskar. Trevligt att det verkar luta åt tjejer nu :-)

--------------------------------------------------
På bebis i magen-fronten intet nytt, inväntar sparkar om en sisådär 2-3 veckor, om moderkakan ligger i bakvägg annars kan det ta ett tag innan man känner det.

1 kommentar:

Anonymous sa...

men vad gör det om han gillar både flickor och pojkar? hihi.

Julia