.

Alltid på väg mot något spännande....

9 jan. 2009

Det börjar synas nu

Ja faktiskt så kan man börja skymta en mage. Det har gått fort nu mellan v.11 och v.13 kan man säga. Innan skyllde jag på att jag precis hade ätit eller att jag hade massa luft i magen, men nej, det är faktiskt en _bebismage_!

Snacka om att man längtar till ultraljudet. 18 februari ska vi göra det.
Jag försöker att inte "längta" tills nästa vecka och nästa vecka osv. Utan att njuta där jag står just nu. Men jag ska inte ljuga om att jag verkligen ser framemot ultraljudet.
När vi väntade Arvid gjorde jag ett UL i vecka 10 vid inskrivningen så då visste man ju att där fanns nåt där inne.

Nu är det snart dags att fira helg med familjen. God mat, lite godis och mycket mys..

1 kommentar:

Anonymous sa...

Så söta ni är, du och Arvid//Mamma