.

Alltid på väg mot något spännande....

17 dec. 2009

Visste du....

.....att jag har i snitt19 unika besökare på min blogg per dag. Det är allt i från "stammisar" till såna som har googlat på något och kommit in på min blogg. Hur vet jag det? Jo, genom att lägga in en osynlig besöksräknare från susnet.se/tjanster

.....att om man googlade "förlossningsbilder" tidigare så dök mina bilder upp på förstasidan på google! Jag tog bort bilderna från bloggen :-)

.....att jag har bloggat sen hösten 2007 på familjenisaksson.blogspot.com

.....att anledningen till att jag döpte bloggen till "bara mina barn" var dels för att den bara skulle handla om barnen plus att jag tänkte bära Elsa i sjal efter hennes ankomst och då hade det även kunnat betyda "bära mina barn". Men det sket sig :-)


Något mer som nån undrar? :-D

1 kommentar:

Anonymous sa...

Nädå vi e nöjda..//M