.

Alltid på väg mot något spännande....

22 okt. 2009

Yesterday, the day before that and today

I tisdags var jag och klippte mig sen gick jag och Elsa på stan. Dock sov mitt sällskap den mesta av tiden :-) Men det gör ju inget såklart. Tråkigare om en sisådär 15 år om hon hellre vill sova än följa med mamma till stan :-)
Efter stan skulle Arvid till logopeden. Sen fikade vi hos Stefans föräldrar. Och där ville Arvid sova över! Så det gjorde han. Han har blivit väldig bundis med sin farfar :-D

Sen igår var jag och de andra mammorna i stora staden Helsingborg. Fikade på Espresso House (såklart) i Norra hamnen sen strosade vi på Kullagatan. Var på Åhléns och åhh vad man saknar den affären. Dom har såå fina saker! Jag önskar mig presentkort på Åhlens när jag fyller år (27 november)!

Jajaja....

Men idag känner jag att jag varit iväg 2 dagar. Inte för att det är jobbigt igentligen. Men med allt runt omkring att man ska upp tidigt, Arvid ska på dagis, vagnen ska in och ut ur i bilen, Elsa ska vara lugn, ja allt runt omkring som sagt.
Men samtidigt är det ju jättekul att komma ut och se folk!

Så idag torsdag är det en vanlig dag hemma och det behövs. Ska ge mig på att måla dörrkarmarna i hallen där uppe.

Ska snart hämta Arvid (13.00) och han vill säkert ha en kompis med sig hem och det får han så gärna.

Hepp hepp

Återkommer kanske med lite bilder sen......................................

Åsa

1 kommentar:

Anonymous sa...

Wow va du å klippte dig med lilltjejen?! hur gick d.. eller hur lång tid va du där! behöver verkligen gå men d tar ju sån tid både med färgning å klippning! haha ja det är ett helt företag att ge sig iväg. ja va på ikea igår, tiden rann iväg (som alltid på ikea) å emelie skrek hela vägen hem!! kom ut från ikea 1900 då brukar hon ju få pyamas:/ ahh man lär sig aldrig.. åhh ja saknar hbg!! ska måla sovrum å övervåning i helgen:) lägger ut före å efter bilder sen på min blogg! ha d fint!