.

Alltid på väg mot något spännande....

5 okt. 2009

"Shit shit shit"

Med dom 3 orden i mitt huvud konstaterade jag innan att Elsa växer fruktansvärt fort. Hon är en klockren storlek 62 nu. Jag plockade fram Arvids gamla kläder i den storleken. Några gosiga joggingdressar och en hel del pyjamaser, perfekt nu tillhösten.
Hon fick ett par skor av Annlo när hon föddes, dom passar nu! Sist jag provade dom på henne var dom jättestora :-)

Imorgon ska jag försöka fota badrummet. Det är ju klart sen en vecka tillbaks, men elektrikern har inte varit här. Men imorgon måndag kopplar han in strömmen.

Jag var och handlade handdukar förra helgen på Jysk. Jag köpte både mossgröna och mörkturkosa. Jag fick alltså sammanlagt 8 duschhanddukar. 8 hand-handdukar. 1 badrumsmatta. 1 spann. 1 träpall för...1100:-...Det ni! På Hemtex hade jag fått jättelite för dom pengarna...Man ska ha flyt ibland.

Det kommer även komma bilder på hallen. Vi har satt upp en hylla och krokar nu. Vi gjorde vid hallen i april och NU är där hängare till jackorna. Ja, man ska inte stressa sägs det :-)

Nu är jag rätt trött. Men vi sov rätt länge idag om ni undrar varför jag sitter och bloggar 00.30 :-)
Fast jag har också precis suttit och fixat med lite foto som ska framkallas. Jag fick ihop 236 stycken. PUH - våndas när dom ska in i album! Men jag vill tvunget ha dom på pappersfoto, annars känns det inte bra liksom :-)


Åsa

2 kommentarer:

Linda sa...

Jaaa bilder vill vi se :) ibland ska man ha flyt å kunna handla billigt å bra =)Hoppas allt e bra där inne hos er :) här sliter man med garderoben.varför skulle jag påbörja de när Julia inte e helt hundra,kommer aldrig bli klar haha har alla kläder i hallen,nya modet :)

Linda sa...

Kallt ja, de e bara förnamnet,när man har duschat e håret som istappar haha :P
Här e oxå gamla fönster så blåser oxå rätt in, plus får inte igång elementen..hmm.. Ja dessa barn,inget gjort ida heller,men har en gigantisk hurvärk så känns som de kvittar ida,får ta nya tag imorron :) (ja de e garderoben där nere i köket) :)