.

Alltid på väg mot något spännande....

18 okt. 2009

Lis & Emelie

Lis & Emelie var på långväga besök från Gnesta. Mycket roligt att träffa dom!
Vi satt och chitt-chattade några timmar men dock hade jag glömt att Lis inte får äta nåt med mjölk i så jag hade inte nåt direkt att bjuda på :-( Pinsamt.
Tur jag hade ICA:s bullar i frysen och Yellow Label te, så hon klarade sig utan att svimma av blodsockerfall :-D Jag som skulle bjuda på lite smörgåsar och Ballerina Pepparkake-kakor :-D






En fin tunika till Elsa


Ser ut som Elsa är en rappare...." YO Em..check out mina lek-toys! "



** Söta Emelie **

1 kommentar:

Anonymous sa...

haha emelie hon ser lite ut som den reklamen som ungen dansar när han får kavli mjukost på mackan...
sen är det inte ett dugg pinsamt att du inte bjöd på "mer" allt va så bra så!! så roligt att bara få komma!!