.

Alltid på väg mot något spännande....

13 okt. 2009

Tuesday


Arvid 14 månader ca.


4 månader kanske?



3 månader och får smakportion (ja, jag fuskade, barnen ska vara minst 4 månader)


7 månader?


Arvid 7 månader ca. Denna bilden ser lite rolig ut. Arvid sitter och klappar och håller på och hans 3 år äldre kusin undrar what the hell han håller på med :-D



Han är för go Arvid. Han brukar förklara för Elsa att det som visas på TV eller i spelen som han spelar "inte är på riktigt" hehe. "Det är bara på låtsas, Elsa, du behöver inte bli rädd".
Snäll storebror som förklarar sånt :-) Så sitter hon i sin sitter eller ligger på golvet och förstår ingenting ändå :-)
Eller när hon nyser - "Du måste hålla för munnen Elsa!!" säger han :D

Man märker att han blivit rätt stor. Innan vågade han inte få vatten i håret eller i ansiktet. Men nu när Elsas badar och jag blötar hennes hår och tar vatten i hennes ansikte, ja då vill ju såklart inte han vara sämre :-) Tur vi skaffade ett syskon till han! :-)

Sen är han ju inte glad för jeans eller andra "hårda" byxor. Han har _alltid_ mjukis på sig, även när vi går på kalas. Men så satte jag på Elsa ett par jeans häromdagen så sa han "Har Elsa jeans...?" Så kanske man kan få han till att vilja köpa ett par. Finns ju många mjuka modeller.



Slängde in några gamla bilder då jag inte fotat på ett tag.


HA DeT Gott

3 kommentarer:

Linda sa...

jättefina bilder =)alltid så skoj å titta tillbaka när dom va små =) hoppas ni får en trevlig dag,min e full av huevärk igen,mindre skoj men bara att bita ihop =)

Anonymous sa...

Hahahaha jag fick mig ett sånt gott skratt, barn e för goa alltså. Jätte fina bilder kram Annlo

Anonymous sa...

Vilken bedårande liten Arvid//Mormor