.

Alltid på väg mot något spännande....

19 nov. 2007

måndag kväll




Jag: sitter här
Stefan:ligger i sängen
Arvid:kollar TV
a.k.a "den stora depressionen".
Skoja bara, det är nice att slappa på en måndag minsann.
Har varit på 2 kalajs i helgen så idag måste vi ta igen oss. Låter ungefär som vi är 80 år :)
Nej då, jag vara precis ute o gick en 25 minuter - det blev kallt om låren i mina tunna vindbyxor, men jag värmdes snabbt upp av en kopp Zoegas.

Får väl duscha Arvid....eller orkar jag? Ganska skönt nu på vintern, ungarna blir inte lika skitta som på sommaren.
Puss o haj hamnkaj




7 kommentarer:

Anonym sa...

OBS NI ÄR 80 ÅR

Anonym sa...

NEJ DET TROR JAG INTE

Anonym sa...

VARFÖR HAR NI ALLTID SÅ MYCKET KLÄDER PÅ ER UNDRAR JAG RUNE OTTOSSON

Anonym sa...

Hej tjollahopp, glömmer alltid att kommentera, men nu kommenterar ja..

/julia

Anonym sa...

Hej tjollahopp, glömmer alltid att kommentera, men nu kommenterar ja..

/julia

Anonym sa...

Kommentarer utan desslike hehe
Ni är 80 och ni skylar er..?
Varför har ni alltid så mkt kläder på er?
Detta e ingen porrsite!
//Annonymis

Anonym sa...

moget

Åsa