.

Alltid på väg mot något spännande....

4 nov. 2007

Lära sig räkna ner?


Jag och Arvid skulle åka och handla lite på ÖoB idag. Ni vet lite nödvändigheter och krimskrams.

Så kommer vi in i entrén så....så har dom stängt för inventering! BAH - hur kan man ha det?

Inventera kan dom väl göra en kväll eller två.

Iaf så utbrast jag i ett litet "¨Åhh hur fan man kan inventera idag" etc. "Var ska vi nu handla?". Också Arvid (på sitt språk) "Va, haj dom tängt? - ingen faja mamma". Um, jag bet mig i tungan och skrattade lite smått och berättade för Arvid hur go´han är.

För visst var det väl ingen direkt fara. Vi fick köra till LIDL istället....fast där var tråkigt.


Jeje


Hörs


/Åsa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoho nog för att du blev tosig att det var stängt på ÖB så får du inte sluta blogga...
Hehe han e för go,
tur att nån uppmuntrar vid ett sånt tillfälle, annars e det lätt att man bara kör hem o surar.
Ses på onsdag
//Lena

Anonym sa...

Jag har inte orkat :) / Åsa