.

Alltid på väg mot något spännande....

23 nov. 2007

Blogg kultur.

Det som började med en kul grej har utvecklats till en ren beroende drog.

”VI måste uppdatera bloggen idag, vad ska annars våra blogg kamrater säga? Dom kan ju tro vi är sjuka eller nått !”

”Shit ! Lena har redan gjort tre inlägg och vi har bara lyckats med ett, VI ligger back. Kom på nått, snabbt !”

Vaddå hälsa på någon o fråga vad som hänt den senaste tiden, VI vet ju redan allt via bloggandet. Det ska ventileras om diverse saker, hur man mår och vilka kläder som
inhandlats, möbler som ska placeras och passade verkligen dessa gardiner i köket ?!!

Det finns inget hemligt längre. Förra veckan åkte man på en klamydia infektion men har redan gått 8 dagar på kur så det ska inte vara någon fara längre ! Smaskiga detaljer innebär fräcka kommentarer som man kan svara på och helt plötsligt så har man en öppen chatt till allmän beskådning.

Vart är vi på väg och hur kommer Julafton se ut i år ? Alla MÅSTE ju lägga ut på sina bloggar vilka julklappar som köpts och fåtts.

Snabba mobil inlägg kombinerat med bilder och kommentarer innebär att vi kan slappna av och bara njuta av alla fina kommentarer som redan förväntas inkomma i våran blogg.

”Puh, så nu var det gjort. Känns bra att ha ordnat våra inlägg redan älskling. Förresten, vad tyckte Arvid om Julklapparna? ”

Våga Vägra Blogga !

5 kommentarer:

Monica Anderberg sa...

Vad menar du? Ska ni lägga av och blogga? Det är ju det roligaste som finns!!

Jag vill starta: Vägra, vägra sluta blogga!!!

Anonym sa...

jag vet inte vad han menar. han yrar. jag vill inte sluta blogga. och för den delen jämför jag mig inte med nån annans blogg. bah.

//Frugan Åsa

Anonym sa...

Oh lord. E det stiffler som skrivit allt det? Jag e impad måste jag säga. Trodde lätt att det va Åsa som hade suttit bakom tangentbordet. Intressant att du fått kladde Stiffe, lider med dig haha.
Det e kul o blogga. Man utelämnar ju bara sånt som grannen oxå vet typ, nada snaskiga detaljer.
Kanske lite boring hehe
Ha d
Kram Lena

Bagarn71 sa...

Haul ass in på min sida o Glo på videon jag postat. Så jäkla bra !!

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack