.

Alltid på väg mot något spännande....

24 nov. 2007

Lördag


Dagen började med att jag jobbade 2½ timme, låter kanske inte mkt för världen. Men det hjälpte en del faktiskt.
Sen drog jag hemåt och busade med Arvid. Vi hoppade i sängen och slogs :P Han har ju inget syskon att busa med så ibland får vi träda in i den rollen också :-)
Sen kom jag på att jag inte hade några kläder till på lördag - så vi drog till Centran. Det blidde ett par nya jeans och lite smycken. Och Stefan hittade en ny jacka, hör o häpna. En mycket snygg jacka med detaljer och slag på axlarna etc. Inköpt i den nya Esprit Men affären.
Och nu är vi här hemma - jag går och plockar och städar som vanligt. Målet är att kanske ta ner lite julsaker från vinden ikväll!
Osso måste jag lägga min vita BH i klorin för den har blivit sjaskig, HAHA
(ok, det var nu detta inlägger urartade)

Ha en NAJS kväll & feel WELL

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sätt på kaffe :)

/Din man på ovanvåningen

Monica Anderberg sa...

Men vilken bild! Leo jätterädd juh!!

Åsa sa...

haha förlåt =)