.

Alltid på väg mot något spännande....

22 jan. 2011

Lyxlördag


Nyfärgad! Obs! Sover inte på bilden :)

Idag fixade jag en lyxlördag till mig själv. Först klockan 10 var jag hos frissan och färgade håret. Det blev blont som vanligt men med ljusbruna gömda slingor. Bäst av allt är att min enorma utväxt är borta. Jag går hos kam.kom i Landskrona om ni undrar.
Efter det blev det fotvård. Fotvårdaren skalade av massa hårt grejs på fötterna så nu är dem så fina så fina!

Sen blev det hem till familjen.

Har även hunnit med att städa lite idag. Skulle kunna städa hela natten också. Ibland kommer man in i ett sånt "städmode". Men jag får fortsätta imorgon.

Samt att vi har fått sköljt våra stammar. Hade kanonförstoppning som visade sig i köksvasken(inte i rören i vaskskåpen) men nu är det fritt blås i hela husets avloppsrör!

Inga kommentarer: