.

Alltid på väg mot något spännande....

16 jan. 2011

Bauhaus

Vi var på Bauhaus igår för att kolla in billigare tapeter. Men det var marginellt billigare faktiskt (jämfört med färgbutikernas billiga tapeter)
De flesta tapeter låg runt 299:- rullen - fula som lite snyggare.
Vi hittade en vit smårutig för 259:- rullen. Ej mönsterpassning. Blir nog den i hela rummet istället.

Idag har jag fått målat taket i rummet. Det blev bra.
Också fick jag målat dörrkarmen in till garderoben - "bara" 2-3 gånger till att måla. Tar sin tid att måla från mörkbrunt till vitt.
Imorgon ska jag ringa målaren igen för att boka in ett besök. Hoppas han inte tycker jag behöver ta ner mer tapet - för det gör jag inte :-) Det får han göra isåfall :P

1 kommentar:

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Jag vet oxå att det tar tid att måla till vitt. Jag målade ju alla våra fönster invändigt till vitt. Tre vändor per fönster, så det tog tid. Men dock värt det!