.

Alltid på väg mot något spännande....

20 jan. 2010

Jag måste...

När jag har fått nåt på huvudet så måste jag utföra det. Kan icke släppa det!


I detta fallet är det Arvids rum =) Att måla om där inne. I nån sorts grå nyans. Eller typ gråa väggar och en svart fondvägg. Ta ut bilmattan och köpa en ryamatta i svart eller grönt eller rött (IKEA). Nån ny tavla. Nya gardiner. Ny läslampa. Ja, ni vet :-)


Löning om 1 vecka...Blir kanske en runda till Bahaus eller Färgcity =)


Vem passar Elsa under tiden jag målar? Hihi =)



Typ såhär, men lite mer ombonat och färg ändå.....
(bild lånad från http://www.styleroom.se/album/4136)







1 kommentar:

Anonymous sa...

javisst e d kuuuul!!! ja längtar tills emelie blir lite större då ska jag inreda hennes rum.. nu känns det inte så viktigt eftersom hon sover med oss å inte leker själv än. Så nu står det ett tomt rum som bara väntar på att få stylas woho!! MEN haha alltid men.. man ska bara bestämma en stil med.. gullit å mycke färg, trendigt, gammeldags, praktiskt ja du vet.. kramar lis ps glöm inte före efter bilder :)