.

Alltid på väg mot något spännande....

2 jan. 2010

Ändrade planer


Var på rean idag och skulle handla lite nytt. Hittade ett par jeans för 100:- på H&M i "min" storlek - 29/34. Och visst fick jag på dom men dom satt som korvaskin! Man såg att jag pressat ner min gropiga rumpa i dom.

Ingen grann syn med en fläskig bak i ett omklädningsrum och med lysrörbelysning. För att inte prata om magen som vällde fram.

Nä, så det blev inga normala kläder utan jag hittade träningskläder och träningsskor i stället på rean. Så nu tänkte jag ut och gå och sånt också skippa så mycket onyttig mat och dricka.

Så nästa gång jag ska handla kläder så hoppas jag att jag trivs lite mer i kroppen =)

4 kommentarer:

Anonymous sa...

tänk att man aldrig är nöjd (nästan iaf) och vad olika man tycker!! jag tycker ju att du e som en fotomodell medans du själv hittar "fel å brister" å så e det ju.... men hoppas du snart hittar ett par jeans du trivs i då :)haha tänk om jeansen hade passat då hade du nog skitit i träningskläderna hahaha så funkar man ju för då hade man inte bara tänkt på att "de e bra för hälsan" utan man gör de bara för storlekens skull... tränar å äter nyttigare å sånt menar ja! jaja ett rörigt inlägg hoppas du fatta nått av d ha d fint kram lis

Åsa sa...

Precis, hade jeansen passat hade jag inte tänkt på träningskläder =)
Men nu är Elsa snart 6 månader så då hade jag nog tänkt att ta tag i mig själv lite igen :-)

Vi får pratas vid nån dag. Hoppas ni hade ett bra nyår! =)

Anonymous sa...

vilket träninsmoment hade du tänkt utföra, ja hittar inget som ja tycker är kul i längden... eller ja har inte ork å karaktär... kram lis

Åsa sa...

Tänkte inte skriva in mig på nåt gym eller så utan ut och gå i rask takt helt enkelt. Med eller utan vagn. Sen när jag kommer hem (eller när tid finnes) gör jag magövningar, armövningar och benövningar på golvet liksom.
Osso inte äta så jäkla onyttigt, men inte för lite mat och inte så att jag går hungrig heller.
Jag har kört detta sättet innan och det har varit fullt tillräckligt.