.

Alltid på väg mot något spännande....

20 jan. 2010

Idag

Idag var det fika hemma hos Sus. Vi har så trevligt tillsammans jag, Sus och Annacarin! Alltid har vi nåt att snacka om.
Så, frukost och kanelbulle senare så traskade vi och hämtade dom stora killarna. Sen gick vi hem var för sig :-)
Sen när Stefan kommer hem så ska jag in till stan. Toddler har 70% på sina kläder. Då snackar vi Molo och sånt. Hoppas där är nåt kvar till mig (eller Elsa menar jag).
Också måste jag in på H&M och be dom ta av larmet på trosor jag köpt. Retligt värre. Är det inte meningen att det ska pipa när man går ut?? =)

Nä nu ska jag byta bajsblöja på min dotter och sen kanske ta en kopp kaffe!

HAJ!

3 kommentarer:

Anonymous sa...

åhh hitta du några fina märkeskläder????? gud va roligt å bläddra bland galjar å sånt! kul å fika med polare ;) kramar lis

Åsa sa...

japp, hittade några bodysar, leggings, strumpbyxor till Elsa och mjukisbrallor o en Molo-tröja till Arvid. Allt gick på 500:- skulle gått på 1200:-...nice =)

Anonymous sa...

åhh härligt med klipp!! då känner man sig som en vinnare! kram lis