.

Alltid på väg mot något spännande....

12 nov. 2009

Snabb uppdatering

Har inga bilder att lägga upp. Men veckan i korthet ändå...

Måndag: Bara hemma

Tisdag: Hemma på förmiddagen. Milton och Sus var hemma hos oss på eftermiddagen.

Onsdag: Arvid var hos tandläkaren (inga hål), sen babyrytmik sen fika hos B&Å sen hälsade på jobb.

Torsdag: Mammaträff på BVC, sen hade Arvid kompis här hela eftermiddagen.
Vaccinerade mig på Västra Fäladen (hjälp,,,tänk om jag dör av sprutan?? Isåfall: Jag älskar er! :-)
....
...
...
...
...

Rest of the week är än så länge oskrivet....bokstavligt talat.


Återkommer

Åsa

6 kommentarer:

MsJohansson sa...

*asg* du är för rolig!!!
Love you too!!!!

Anonymous sa...

HAHAHA,,,Ja,verkligen rolig.Jag skall nog oxå ta den snart,väntar på pappret om vart nånstans.//Mor

Åsa sa...

Jag lever än ;-)

Anonymous sa...

ÅSA! vad fin bakgrund. Skulle vilja ha den som tapet. Ljus, men fortfarande mönstrad. Najs! Jag lever också, fick inte ens biverkningar. Lite feber kanske men inget som jag brydde mig om. Kände mig klar i knoppen iaf!
/julia

Anonymous sa...

Jag blev jätteglad när vi sågs hos Björn idag,men jag glömde säga det :-))//M

Åsa sa...

Ses imorgon måndag mamma! Ska bli roligt o träffas :-)