.

Alltid på väg mot något spännande....

16 nov. 2009

Måndag


Idag kommer morot på besök. Vi ska äta fransbröd och dricka kaffe. Mysigt pysigt.


Påbörjade rensning av Arvids leksaker innan. Funderar på att lägga upp en del på vinden som Elsa kanske vill leka med sen...Vem vet om hon vill leka med dinosaurier och bilar.

Sen hitta jag massa Kinderägg-leksaker....nån som leker med det efter att det byggts ihop, egentligen? :) (fast ungarna tycker ju det är roligt precis när dom får det och det är ju huvudsaken)

När jag ändå är på vinden ska jag se ifall jag hittar nån sån här prassel-bok till Elsa. Tror Arvid hade en sån. Hon gillar saker som prasslar, typ morgontidningen.....Den får jag knappt läsa ifred.


Arvid fick kolla igenom leksakstidningen innan nu inför jul. Transformers, Bakugan-kulor, Ben Ten-klocka..ja, det var väl typ det som intresserade honom. Jo, nån sån här "rit-bricka" också. Det ska vi nog kunna fixa.


Till Elsa funderade jag på en svart gåvagn från Brio. Både snygg och funktionell :-D
Om Stefan vill också.......
Nä nu kom mamma


1 kommentar:

Anonymous sa...

Jättebra med lite förslag på vad man kan ge//M