.

Alltid på väg mot något spännande....

28 nov. 2009

Fredag och lördag

Igår fredag fyllde jag ju år som ni vet. Dagen var dock som vanligt förutom massa telefonsamtal =)
På kvällen var det julfest på jobb. Först 1 timmes minigolf på inomhusbanan i Landskrona. Jag gjorde 5 st spikar (hole in ones). Det var faktiskt kul att spela..Inte alltid man spelar minigolf i högklackat och med cider som törstsläckare :-) Dock kan jag inte låta bli att tänka på "Plötsligt i Vinslöv" så fort nån nämner Bangolf =)
Sen gick vi till jobbet där julfesten hölls. God mat och trevlig underhållning. 3 tjejer i 18-årsåldern (från Asmundtorp bl.a) som sjöng bra-iga låtar. Sen blev det lite frågesport och dans.

Idag lördag har Arvid lekt med en kompis, jag har handlat mat till imorgon och lite sånt. Stefan kom hem med en fin blomma till mig :-) Foto kommer.

Och imorgon blir det kalas. Måste upp tidigt. Ska göra massa tacopajer och kladdekakor...Hjälp får panik...Hur ska jag hinna allt och var ska alla sitta??? Well, det ordnar väl sig. Men nästa gång vi ska ha kalas får jag nog dela upp gästerna i 2 sittningar.

Nu kallar sängen....

Inga kommentarer: