.

Alltid på väg mot något spännande....

7 nov. 2009

Fredag & Lördag

Igår fredag var vi först och fikade hos grannen på förmiddagen. Jättetrevligt! Elsa sov mest, Arvid spelade sitt DS och Julia busade rundor :-)
Sen efter lunch kom en kompis till Arvid och lekte lite.
Sen blev det plöstligt brått. Jag skulle vara i Landskrona vid 16.15 för att ta tåget till Malmö. Men jag hann! Vi var med jobbet och kollade Ugglas Revy. Den var bra och rolig! 4 av 5 i betyg skulle jag nog säga.

Idag lördag har det inte blivit nån reda med nåt tycker jag. Vissa dagar går man bara igenom och undrar vad man gjorde egentligen.
Men Elsa har inte sovit några långa pass idag, varit gnällig och så, så det är väl därför det känns lite konsigt. Hon var så ledsen nu på kvällen. Jag trodde hon var trött och försökte natta henne, då blev hon bara ännu mer ledsen. Till sist var hon verkligen trött men kunde inte riktigt sova.....Ja ibland blir det knepigt.
Jag känner att jag inte kan bära runt på henne så mycket som jag vill längre för jag får ont i axlarna och nacken direkt och det gör mig lite ledsen. Så nu måste jag börja träna!! Måste få upp muskler i hela kroppen.

Nä minsann....Nu ska vi gå o nanna.
Bilder kommer från Uggla om Lena lägger upp på sin blogg först :-) Hade inte kamera med mig.

Åsa

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Finfina bilder på er alla på Lenas Facebook//Mamma

Linda sa...

De e så tråkigt å synd när dom e ledsna å man inte förstår va de e riktigt :/
Man blir själv ledsen. Förstår att du knappt kan bära henne,dom börjar bli tunga :) Ingen fara med skärpet,hoppas du hittade nått att ha på dig å att ni hade skoj :)