.

Alltid på väg mot något spännande....

14 sep. 2009

Idag....

...har vi inte gjort ett skit :-)

Arvid blev inte mer dålig. Han hade lite feber när han vaknade men inte mer sen. Skönt!!!

Ikväll till middag blir det ugnsstekt falukorv och potatismos (läs: Felix). Det var vad frysen och skafferiet erbjöd. Sen är det tomt i matgömmorna = handla igen.

Imorgon blir de fotografering för tidningen.

Imorgon ska toa-killen börja kakla väggarna. Jippie, man börjar se en ljusning i det hela!


Åsa

3 kommentarer:

Linda å Julia sa...

va skönt att inte göra ett skit :)såna dagar uppskattar man. Tur han inte blev mer sjuk,då kan jag våga mig ut på framsidan,tror jag måste avsluta vad jag påbörjade där ute,men de e såååå tråkigt :P

Linda å Julia sa...

Jag ville bryta med limegrönt i vårt v-rum när vi renoverar de men ari sa nej,då ville jag ha turkost att bryta med i sovrummet när vi gör om de nästa gång,de sa han oxå nej till,så jag får väl sätta mitt hopp till dassen att jag kan få in lite färg där istället :P haha

Linda å Julia sa...

haha nä tacka gud för att vi bara har en vovve.Leo å Lajsan e samma hund som tur e, haha orka två näää. Usch jag har maginfluensa,där fick jag så att jag teg :S haha