.

Alltid på väg mot något spännande....

12 feb. 2010

En bra dag

Idag var jag och Fridas 2 systrar i Vinslöv för att kolla tärnklänningar. Och för en gångs skull hade jag tur! Jag hittade en klänning i rätt färg (Bordeux) och i rätt storlek för halva priset! Så för 1000:- fick jag en klänning med mig hem, som jag nu äger, istället för att HYRA den för samma pris. Kan inte bli bättre. Visar bilder en annan dag.

Då är det bara skor och en bra BH kvar att inhandla. Också en tunn sjal att ha över axlarna.
Måste vara rätt lätt att hitta, i bröllopsfebriga Sverige, till våren.

2 kommentarer:

Anonymous sa...

hej har ja missat nått?? ska du på bröllop? och vara tärna?! kul!! hmm inte billigt bara, men du gjorde ju endå ett fynd! kan ju använda klänningen till annat sen då åsså kanske?! ha en trevlig lördag på er! kram lis

Åsa sa...

Då har du misat det. Ingen fara =)
http://baraminabarn.blogspot.com/2009/12/om-6-manader.html

Ja, en sån klänning kan jag spara om jag vill o ha nån annan gång också. Eller sälja vidare...
Jag ska ju vara tärna så det var därför det var tvunget till att vara en ordentligt klänning i rätt färg.

Kram Kram