.

Alltid på väg mot något spännande....

18 feb. 2010

Dagens i-landsproblem!

Fick reklam från Ellos häromdagen. Har inte handlat av dom på länge, men får såklart erbjudanden för jämt ändå. Så igår skulle jag slänga reklamen och såg att dom sålde en jacka för 29:- också fick man 1 valfri vara för 50% :)
SÅ, in på ellos.se, satt nog där 1 ½ timme och hittade lite tunikor billigt, en jacka till, ett par byxor, en liten matta....ja massa billigt. Så jag slänger iväg beställningen men får ingen bekräftelse på mailen. Hmm, ringde dit imorse och dom såg ingen beställning :(
Så jag hade suttit och tryckt i en massa i över 1 timme och så hade det blivit något fel?!
Dom bad mig ringa lite senare på dagen igen. Så det gjorde jag. Och min beställning fanns!!!

Ja, så detta var dagens i-landsproblem alltså....


Klickade bl.a hem:

Till Elsas hörna http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=41912&productId=225380&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Denna kostade 29:- (tog svart)http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=26374&productId=232676&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

Denna blev det 50% på (fast röd) http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=34447&productId=247093&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

2 kommentarer:

Linda sa...

den nedersta jackan kollade jag oxå på,men beställde aldrig.ville ha den i vit till våren :) Kul med nya kläder :P

Åsa sa...

Får väl se hur den andra jackan sitter, kostade dock bara 29:- så man behöver ju inte direkt gråta om den sitter fult.