.

Alltid på väg mot något spännande....

16 feb. 2009

Idag

Idag är det måndag....närmare bestämt måndags kväll. Alltså är det bara imorgon kvar innan det är dags för UL. Onsdag 9.10 får ni tänka på oss. Då hoppas vi att allt ser bra ut med bebisen.
Och kanske kan dom se nåt mellan benen på den också. Träffade en tjej som nyligen fått barn, dom kunde inte se på deras UL vad det var. Dom fick vänta tills vecka 32. Man gör ju 2 UL i Landskrona. Det var en tjej dom fick, kanske därför det är svårare att avgöra när inget dinglar liksom :-) Jag är inte sugen på att betala 1000:- för ett köns-UL. Så om dom inte ser nåt så får det alltså vara! (tror jag...fniss)

Helgen som gick

Fredag: Mys med familjen, kollade på På spåret med Stefan (Arvid spelar bara sitt Nintendo DS nu för tiden). På spåret haha, det låter väl kul :-) Jag till och med räknar poäng nu. Stefan vann med 3-2. Wow, vad allmänbildade vi är!

Lördag: Kaffe o Valentin-fika hos svärföräldrarna. Sen drog vi till Ekeby. Käkade pizza och kollade på Melodifestivalen såklart. Arvid o Philip spelade Nintendo DS så fingarna glödde och dom vuxna pojkarna drack öl o whiskey. Gravida mig och ammande Frida satt med Coca Cola och snackade massa skit - jättetrevligt. 03.20 styrdes 850:n hem till El'Heljarpo. Arvid vaknade 9.00 och var ganska trotsig och jobbig hela dagen. Helt förståeligt med 5 timmars sömn.

Söndag: Stefan låg på soffan hela dagen. To much TT grön och Auchentoshan. Åsa städade och tvättade.


Nu ska jag göra 10 armhävningar. Min hållning är så dålig!!

Inga kommentarer: