.

Alltid på väg mot något spännande....

4 juli 2012

Tjejdag

Idag gjorde jag, Elsa, min mamma och min lillasyster Julia Helsingborg.
Först besökte vi Julia och Gabbes lägenhet för första gången, en mysig 1:a med en minitoalett där man fick sitta på tvären på toaletten samtidigt som man kunde duscha och borsta tänderna :)
Julia bjöd på gott ekologiskt kaffe.
Sen bar det av till Kullagatan, kommer alltid på att jag saknar Åhléns i Landskrona :-(
Fick handlat lite på Åhléns, något på Tiger och nått smått på Granit.
Efter det gick vi i lagom takt till norra hamnen, satte oss på en trappa och tittade på båtar och väntade på att klockan skulle bli 19.
Klocka 19 gick vi till Pub Ro, där Julia normalt jobbar, men idag var hon en gäst som ville visa sin familj sin arbetsplats. Där åt vi allt från hängmörade biffar till Ceasarsallad...
Vid 21 åkte vi hemåt efter en supermysig dag och Elsa skötte sig excellent hela dagen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst hade vi mysigt..Och ja Elsa var helt underbar,,vilken liten teaterapa hihi,,,Jag la upp lite foto på Facebook som blev jättebra på er Töser :-)//Mamma