.

Alltid på väg mot något spännande....

12 juli 2012

Dagen idag

Dagen idag bjöd på tripp till Kullaberg, tog inga bilder, men det är 4 år sen vi var där sist och HÄR är det blogginlägget.
Precis som för 4 år sedan så regnade när vi ankom men sen sprack det upp och blev fint.
Elsa var som en galning där och ville INTE hålla handen och accepterade heller inte att man sa "stopp" innan en kant - suck, Kullaberg är inget för barnfamiljer med en hispig mamma!

Efter Kullaberg körde vi kustremsan tillbaks mot söder och när vi kör in i Höganäs svänger min snälla man in till Outlet-byn för ett besök på Lager 157 :) Vi fick shoppat en hög med kläder och jag måste säga att det är bästa outleten jag varit på (för jag har varit på många lät det som, heh) låga priser och snygga kläder! Kanske visar lite bilder på inköpen om ni är snälla.

Övrig info:

* Arvids rum är klart - bilder kommer
* Till helgen är det Karneval i Landskrona - ska in dit och rasta barnen tänkte vi
* Nästa vecka blir det kanske en tur till Svaneholms slott (4 år sen sist)

Hoppas på lite sol snart!! Behöver lite bränna...





2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta ALDRIG barn till Kullaberg!!//Mamma :-)

Åsa sa...

nä jag vet =( usch....