.

Alltid på väg mot något spännande....

18 maj 2012

Nästa projekt?

Som ni kanske vet så är jag en kreativ människa. Ofta har jag tusen ideér som aldrig blir av. Det är mycket som kan stoppa ens kreativitet: pengar, tid, brist på utrymme eller kanske en partner som har för mycket att säga till om :)

Men så pratade jag och Stefan om vikten av att ha en hobby.....
Så kom jag och tänka på att jag alltid önskat mig ett hobbyrum! Till saken hör att vi har ett rum över nu i detta huset. Tänk om jag hade kunnat förvandla det rummet till mitt hobbyrum?? Kanske inte behöver kosta så mycket pengar att iordningställa, jag kan vara i rummet när jag har tid och utrymmet kanske håller ute ens partner?

Något liknande som denna tjej har det hade jag gillat. Det är såhär jag tänker mig att ett hobbyrum ser ut. Här sparar man knappar, tygbitar, presentpapper, snören, gamla glasburkar och plåtburkar, roliga saker man hittat i hobbyaffären eller på en 10 kronorsmarknad i en mataffär eller kanske något man hittat på en loppis, vem vet...Ja allt som man sedan kan knåpa ihop till något roligt och fint som man kan ge bort eller bara ha själv.






3 kommentarer:

Anonym sa...

Det hade de rummet passat riktigt bra till //M

Åsa sa...

Ja det tror jag också :-)

Annlofis sa...

Ser fint ut :)