.

Alltid på väg mot något spännande....

28 aug. 2011

Nostalgi


Här går jag nog i 3:an. Hittar ni mig på bilden??? =)


När jag var yngre målade jag porslin. Grisen och kaninen har jag målat. Men skylten med "Åsa" på har min storasyster Annlo gjort till mig 1989 (22 år sedan - LOL)


Skrivbok från 1:an. Stavar talgoxe TAL JOKSE !


På något sommarlov ska jag äta MYCKET GLASS och blir glad av lite bad i Härslöv :)


Kan ni tänka er att jag har varit liten? Denna människa som ni ser dagligen eller iaf då och då har varit en liten tös :-)

Kanske mest en själv som börjar tänka bakåt - speciellt när man nu själv har en pojke som har börjat 1:an.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har hittat dig //M

Kul att ha sina gamla skolgrejor..tur att din snälla mamma sparat :-)//M

Anonym sa...

Ja det är faktiskt jättekul att ha :)

Åsa