.

Alltid på väg mot något spännande....

24 aug. 2011

3 dagar till...

...sen är huset vååårt!
Vi gick där förbi idag och det spritter i kroppen - vi vill bara flytta in!!! :)



Har rensat vinden idag!!! JISSES, där var för f*n lika mycket uppe som i vårt övriga bohag.
Vissa saker bara slängde jag utan att ha tittat för noga på vad det var, för att minska risken att jag skulle behålla det. Fast ont i hjärtat gjorde det när jag slängde kläder som Arvid hade som bebis, men vad ska man med det till?!? Jag har ju givetvis sparat en del som ska läggas i hans personliga låda.

Vi fyller nog lätt en flyttlåda med "maskeradkläder". Alltså lite speciella kläder som gått ur modet. De kläderna består av gamla skinnstövlar, gammal skinnväst (Stefans), blekta håliga jeans, tunika a'la 70-tal, jeansjackor....PERFEKT att ha. Använder inte vi kläderna nån gång, så kan väl barnen leka med dem? Här gäller inte 1 årsreglen inte (ni vet klyshan om att allt man inte använt på 1 år ska man slänga)






2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad för er skull..ska bli kul o se det e jättenyfiken.//M
Jag tillhör dom som rensar efter ett år om jag inte använt det.Det är därför ni aldrig hade maskeradkläder när ni var små hahaha...//M

Anonym sa...

När man kom hem till Jasmine hade hon en låda med maskeradkläder och det var såå kul att klä ut sig :)

Åsa