.

Alltid på väg mot något spännande....

16 dec. 2010

God Jul

Länge sen jag skrev nu!
Julen närmar sig och vi ska vara hos Dan & Frida i Ekeby. Vi blir runt 25 personer!
Var och en ska ta lite mat med sig och jag/vi valde att fixa köttbullar och prinskorv.
Tänkte köpa Mamma Scans köttbullar - dom är bara sååå goda - NOT, hahaha vad jag är rolig. SÅKLART rullar jag egna köttbullar! Tabu på julbordet är även Scans skinnfria prinskorvar, SP-charks eller Pär i Vikens ska det vara! :)

Vi har knappt handlat några julklapar alls. Handlade en handduk och en utklädningsdräkt till Arvid på Ullared men såklart får han ha lite mer. Han har önskat sig Smurfar och ett smurfhus också tänkte ja köpa en sån där skämtlåda med låtsasbajs och sånt i till han - typ Buttericks saker. Sen får vi se vad det mer blir....Han leker ju inte så mycket vår lilla datanörd :)

Till Elsa blir det nog lätt - alltid nåt kul som passar lillfisen.

Sen blir det nåt till svärmor och svärfar och till mamma och pappa....
Och såklart en blomma till värdfolket på julafton!

Sååå skönt att vi slopat att köpa till syskonbarnen!!

Jobbar bara imorgon fredag också, sen är jag julledig. *Lyx*

Inga kommentarer: