.

Alltid på väg mot något spännande....

22 nov. 2010

Min önskelista i bilder (Varning för lång lista!)

Vissa bilder lägger jag upp bara för det är kul! Ni vet skillnaden på riktigt önskesaker och "hittepå" när ni ser priset :)





Önskar mig ibland ett större boende......


Cool stövel från Scorett 1299:-




Snygg stövel från Scorett 1299:-

Läcker lampa! Ca 1500:-
Förkväll på Tv4 har någo liknande i studion men där använder dem transparenta lampor *cool*




Pappelinamatta 2000:-




Koziol/Babellfat ca 200:-












Tunika MQ 799:-








Tunika Gina 149:-







Grått fårskinn IKEA 299:-






Iittala's Kivilyktor från 109:-










Marimekkoskål från 249:-


Så nu vet ni vad jag önskar mig på lördag ni som ska fira mig ;-)


4 kommentarer:

Monica Anderberg sa...

Riktiga Åsa-saker du önskar dig! Du hade blivit skitsnygg i tunikan från MQ och stövlarna från Scorett.

Caroline sa...

Kivilyktor kan man aldrig få för många av!:)

Åsa sa...

Tack Monica, det tror jag med att jag hade blivit, haha :-)

Anonymous sa...

Jag köpte allt till dig haha//M