.

Alltid på väg mot något spännande....

26 nov. 2010

Inge kul

Har inget kul att berätta direkt. Har fejat i veckan och ikväll eftersom jag fyller år imorgon och ska ha kalas. Men nu ikväll åker Stefan på magsjuka så kalaset får vi flytta fram 1 vecka.
Blev lite ledsen över detta, då det ligger rätt mycket jobb bakom ett kalas, så jag tröståt en tårtbit - jag som inte äter sånt nu för tiden! (Jag är ingen tröstätare annars alltså :))
Än en gång är här städat och i ordning, och denna gången blev det för vår egen skull eftersom inga gäster kommer.
Nu får vi såklart hoppas att Stefan blir bra snabbt och att övriga familjen slipper möget :-(

Måste svälja lite pepparkorn innan bedden....

Hej svejs

8 kommentarer:

Anonymous sa...

Grattis på födelsedagen iaf puss mamma

Anonymous sa...

Hoppas du klarar dig...///Mamma

Monica Anderberg sa...

Åh, stackars dig och stackars Stefan. Inget roligt något av det.

Det kommer säkert att gottgöras när det väl blir kalas. Du vet, den som väntar på något gott..

Grattiskramar från alla oss i Thailand iallafall!

Anonymous sa...

Krya på er och hoppas det går över snats, jag hade sett fram emot kalaset så jag blev fakstiskt lite besviken dumma kräksjuka. Puss Annlo

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Då får man gratulera på födelsdagen! Hoppas att du o barnen klarar er i från magsjukan...

Puss!

Bagarn71 sa...

Grattis Åsa!!

Hälsa så gott till resten av familjen. Hoppas det inte blir långvarit för Stiffe.

Åsa sa...

Jag och Elsa fick också det. Har varit sjukstuga hela dagen men nu verkar det vara på väg över. Sorgen över mitt kalas har jag kommit över nu, haha :-)

Kram alla!

Linda sa...

usch,krya på er allihopa!Kram