.

Alltid på väg mot något spännande....

20 okt. 2010

Jippie, idag blev det bra på zumban

Den instruktören som vi hade på Zumban första gången fick sparken. Så nu har vi väntat i 3 veckor på en ny instruktör (heter det så?).
Och YES, en tjej runt 30 som hette Michelle. Superglad och hon hade massor med energi. En jäkel på att dansa också.
Det var ett kul pass och man blev svettig och varm ansiktet men samtidigt blev man inte "exhausted".
Jag är verkligen dålig på koregrafi och inte ens de lätta stegen klarade jag av ibland! Jag känner mig rätt osmart faktiskt, men jag försöker att strunta i det och bara köra vidare så kanske jag träffar rätt nån gång :P
Vi avslutade passet med lite Tai Chi

KUL!

Man vet att man har svettats när man inte är kissenödig efter att ha druckit en halv liter vatten

2 kommentarer:

Anonymous sa...

va roligt att det va roligt!! ja bara kör på så länge du rör dig å hoppar å studsar så e d ju träning... ja kan heller aldrig lära mig steg å sånt!! ha d! /lis

Anonymous sa...

Så kul :) jag tycker zumba är jätteroligt. Kul träning liksom.
Men du får börja på hälsocentret i häljarp tycker jag :)
Ha en din kväll
Angeliqa