.

Alltid på väg mot något spännande....

2 okt. 2010

Gräsmatta

Jag var med och tävlade på radiostationen Funradio 95,3 om en ny gräsmatta på rulle från Skånefrö !
Man skulle kora den gräsligaste svenska låten och jag nominerade Vi har vatt i Öja haha.
Såklart vann jag :)
Så 200 kvm gräsmatta kommer bli hemkört till oss efter att Skånefrö har ringt och vi har bestämt dag.

Nu har vi massa jobb framför oss i och med att vår gamla gräsmatta måste tas upp/bort! Men det ska nog gå bra.
Tanken har slagit oss att vi ska sälja den gräsmattan jag vann, men vi vet inte.......

Men när vi väl är igång med en renovering av vår trädgård så kan vi lika bra ta bort resten av sjöstensplattorna och då hade det passat utmärkt med runda trampsteg i betong istället! På Hasselfors Garden säljer dom sådana trampsteg.
Eller så kan man gjuta själv om man giter.







5 kommentarer:

Linda sa...

Åh de e såna jag vill ha sen när vi sätter för ingången på andra sidan å alla får gå runt om,kanon snygga :) Ni kommer snart ha den snyggaste trädgården i häljarp haha. Grattis till vinsten :)

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Grattis till vinsten!

Vad kostar de stycket? Om de är dyra, kan gubben fixa formar till er! Om ni vill gjuta egna det vill säga...

Puss!

Monica Anderberg sa...

Får ni frön eller en gräsmatta?

STOR skillnad!

Åsa sa...

Jenny:jag vet inte vad dom kostar. Säkert dyra. Hade varit snällt av er att låna oss formar isåfall :-)

Monica: På rulle :-)

Kram

Anonymous sa...

Kommer bli skitsnyggt!
Jag gillar såna plattor
Kram angeliqa