.

Alltid på väg mot något spännande....

19 aug. 2010

Det närmar sig even more....

Elsa har nu börjat sin inskolning på dagis. 15 barn födda -09 ska trängas på en avdelning, hihi, kommer gå bra! Imorgon ska hon/vi vara där mellan 8-10.30 och jag ska prova gå iväg en sväng...På måndag ska hon äta på dagis! :)

Vi har köpt ryggsäck till Arvid. Hans första riktiga ryggsäck! Übersnygg Puma-ryggsäck som påminner på kamouflage. Modell mindre som passar hans lilla rygg. Han är verkligen förväntansfull nu och längtar tills på måndag!

För dom vuxnas del i denna familj så löper livet på som vanligt. Stefan har snart jobbat 2 veckor efter semestern och jag passar hus och barn under tiden :)
Ska bli rätt nice nästa vecka när Arvid går i skolan 8-13 och Elsa säkert ska vara mer och mer på dagis. Jag tänkte ut och promenera den tiden jag är helt barnfri faktiskt! Vi är ute och går varje kväll nu och det är såå skönt att ha kommit igång med det. Men att promenera dagtid utan barnen händer typ aldrig.

I lördags fick vi oss en barnfri dag och natt. Arvid och Elsa sov hos Dan och Frida och vi åkte till Köpenhamn. Dock var det en catwalk genom Ströget på typ 1,5 kilometer och det spöregnade hela kvällen, men vi hade det så bra så bra!

Nu ska jag surfa vidare lite och dricka upp mitt försenade kaffe!

1 kommentar:

Linda sa...

va bra att de går bra på inskolningen. Å riktigt skönt med en barnfri kväll/natt å hitta på nått skoj,de va ni värda,nu när de närmar sig jobb igen :) Kram