.

Alltid på väg mot något spännande....

19 apr. 2010

Lite nytt i fönstret

Igår var jag på lite "turné". Först var jag på loppisen i Ekeby - där var mest skit. Eller, där var ju massa loppisprylar men inget i min smak. Köpte några Kalle Anka tidningar till Arvid.

Sen var jag på Enkla Ting utanför Vallåkra. Köpte en betongkruka och ett betong-E som ni ser på bilderna nedan.
Var även på Annetorp och där handlade jag en brödkorg i tyg.

Superfina saker hade bägge butikerna!
Butikerna ligger på samma grusväg - där ute på vischan :-)








Jag vet jag är med i fönstret :-)



4 kommentarer:

linda sa...

Tjusigt :)

Anonymous sa...

najs, hoppas e:et intre ramlar i huvudet på elsa bara :p allt bra annars??! /lis

Åsa sa...

Jag ska nog fästa det på nåt vis.... =)
Allt är bra med oss. Vi kan ju höras i veckan på tele.

Kram

Anonymous sa...

Mycke fint//Mamma