.

Alltid på väg mot något spännande....

11 apr. 2010

Det har hänt...

....rent för mycket sen sist för att jag ska komma ihåg det.

Men idag kommer jag ihåg vad jag har gjort.
Nämligen långpromenad med familjen vid middagstid.
Efter det fortsatte vi vara ute i det fina vädret i trädgården.
Städade upp och gjorde det fint.
Sen lite middag och sen det vanliga kvällstädandet där man går och plockar upp allt skit som hela familjen plockat fram under dagen :-) Natta barnen. Sen lite kvällssurf på det!

Och nu är det dags att nanna minsann.

Natti Natti

ZZzzzZzzzzZZZzZZZ

1 kommentar:

Linda sa...

Skönt med en hel dag ute så där. Själv satt man instängd åtta timmar på jobb :) Iof satt jag ute i solen å läste på middagsrasten,lite slappande måste man ha ;)
Haha de där med kvällsplockningen håller jag med dig om,fattar inte hur dom kan få fram så mkt som dom får,saker överallt å ingenstans :)