.

Alltid på väg mot något spännande....

15 mars 2010

Som alla andra längtar jag till våren och sommaren

Bild från jennysvitavillervalla.blogspot.com

Är hemskt sugen på att handla uteblommor och nya krukor men det får givetvis vänta till våren/försommaren.
Uteväxter på stam lockar!
Rosmarin, lavendel och olivträd...

I somras såg det ut såhär hos oss. Ni kanske minns bilderna.
http://baraminabarn.blogspot.com/2009/06/planterat-lite.html
http://baraminabarn.blogspot.com/2009/06/pimpning-av-tradgarden-efter.html


Längtar





4 kommentarer:

Monica Anderberg sa...

Börja så lite inomhus vet ja! Jättekul :)

Åsa sa...

aha...det kanske man kan göra. Dock har jag ingen kunskap alls om det...

annette sa...

Hej Åsa
Och tack för senast
Det blev ju jättefint i köket med vitt kakel.
var det svårt.
Nu blev jag jätteinspirerad, får kanske öppna målarburken jag har stående i köksskåpet....
Men vi har ju en del annat och pyssla med ny...
Annette

Åsa sa...

Hej Annette, tack själv för senast!
Nej det var inte svårt. Jag målade med vattenbaserade färger. Först häftgrund och sen halvblank täckfärg. Frågade dom i målaraffären. Där har dom inte "kakelfärg" så som Bauhaus.

Åsa