.

Alltid på väg mot något spännande....

23 mars 2010

Hihi

Kände mig lite nere i söndags o måndags. Kändes helskumt i kroppen. Gråtmild och dann. Trodde faktiskt nästan jag började få panikångest eller en depression (inte för jag haft nåt av det innan). Meen, såklart var det inte det utan det var nåt helt annat....Nåt man får tillbaks efter amningen. Så det var ju klart att man kan bli skum av det. Bara jag nu inte jag blir nån PMS-häxa hädanefter.

Sen idag och ikväll fick jag jätteont i högerbenet. Fick lite smått panik. Trodde jag hade fått en blodpropp och ringde sjukvårdsupplysningen. Men hon lugnade mig. Det onda fortsatte. Jag googlade lite och kom fram till att det mest troligt var kombinerad mensvärk och ischias kanske....Nu är det iaf borta och hoppas det förblir så!

Ja herregud säger jag bara.


När jag hade min PMS igår passade jag på att ringa frissan. Så på måndag blir det slingor och klippning. SKÖNT! Blir sista gången innan bröllopet 15 maj.

Imorgon onsdag firar vi Elton som fyller 1 på söndag. Sen kommer mojjan på eftermiddagen.

Torsdag blir det tripp till svärföräldrarna i stan.

Helgen ------ > mys med familjen =)

1 kommentar:

Linda sa...

haha pms kärring,de lät nått de,får Stefan de inte lätt :)
Tur att allt gick över iallafall. Skönt med massa mys i helgen,blir de här med,e ledig heeela helgen :) Kram