.

Alltid på väg mot något spännande....

1 nov. 2008

Om ni lätt blir uttråkade titta inte nu :-)


Julklappar (som av förståliga själ inte kan visas)


Badrumsvåg 119:-



Overall 259:-
Överdragsbyxa, lite fodrad 69:-




Krukor 19,90:-





Jacka 249:-






Gardiner 69,90:- st.







Örngott 19,90:- st








Underlägg i tyg 4,50:- st









Julduk 69:-, ljussläckare 7,90:-










Plånka 39,90:-











Muggar, "wannabe Filippa K." 7,90:- st !!!












Ljusslinga 99:-













Ljusbricka 17,90:-














Godis till godislådan på jobb (inte mitt godis då alltså) 215:-


Plus mer saker........

6 kommentarer:

MissOskyldig sa...

Så avis jag är!! hehe

Kwon sa...

Ingen Playstation 3? :D

Kwon sa...

Badrumsvåg är alltid en mkt uppskattad julklapp dock!

Kul också att ni stödjer Filippa K! :)

Anonym sa...

nope, inget PS3 :-)

Räcker med Xbox 360 :-)

Åsa

Anonym sa...

Snygg våg,den såg inte jag när jag var där.//Mamma

Anonym sa...

Gud vilka klipp!!! Jag vill oxå!!!
//Lena