.

Alltid på väg mot något spännande....

11 juli 2008

Vårt jobb flyttar - såhär har det sett ut i veckan.


Här har stått två bord samt avskärmare...På bilden endast två platser kvar. Varav min snygga rosa stol (som jag äntligen blivit av med)

EKO, EKo, Eko, eko....

nästan en dansebana.....

likaså här....Har har varit en arbetsplats till, samt avskärmare....


Typiskt att jag glömde mobilen hemma idag, annars hade jag fotat min nya arbetsplats.
Jag har fått ett höj o sänkbart bord samt ny stol!
Vi har även fått nya kaffemaskiner!
Vattenmaskin!
Fint och fräsht konferensrum!
Ett till litet konferensrum!
Nybonade golv, nymålade väggar, glaspartier och skjutdörrar i alla rum...
Alla har varsin takarmatur (heter det så) rakt ovanför sitt skrivbord som man kan tända i två olika styrkor liksom.
Omklädningsrum, dusch och gympaskåp ifall man vill duscha.
Ja, you name it!
Låter kanske inte mycket för världen för vissa av er, men Besam Sverige är inte så kända för att vara så generösa när det gäller inredning samt kontorsmaterial. Men nu verkar det ha vänt....

Men nu skiter vi i jobb på fyra veckor!

För nu är det SEMESTER, OLÈ !!!

Inga kommentarer: