.

Alltid på väg mot något spännande....

2 juli 2008

Gokväll gokväll


Först vill jag börja med att tacka Stefan för iPoden jag fick häromdagen.
På den tänkte jag ladda mer massa dunka dunka låtar och ut o gå.
Jag har redan testat den 2 kvällar och det funkar :-) Det blir lite enklare o roligare att gå med musik i öronen som man gillar. Brukar lyssna på radion på mobilen annars...Men då kommer alltid massa skitlåtar som man inte gillar.
Stefan testar just nu ett spel som heter Age of Conan...det verkar ju kul..ööh not :P
Annars ikväll har vi spelat fotboll med Arvid i trädgården, han är jätteduktig och verkar faktiskt ha talang. Till hösten vill jag/vi att han börjar spela i Häljarps IF, hoppas han vill det själv också.
Förra året var han nog inte riktigt redo för det, men det händer mycket med barn i denna ålder (som i alla åldrar iofs) så han skulle nog faktiskt kunna förstå det här med att spela i lag nu samt ha en tränare som berättar för en vad man ska göra.
Nu ska jag göra lite knäböj för att försöka släta ut mina celluliter. Varför ska kvinnor få sånt skit?
Jag blir så irriterad. Jag vill kunna äta godis och feta såser varje dag....men nej det går inte längre.
Männen får bara lite mage, vilket jämförelsevis är jättelätt att jogga bort....
Ha en fortsatt bra kväll.
Ps. Endast 7 arbetsdagar kvar tills 4 veckors semester !

10 kommentarer:

Anonym sa...

Oh vad skönt med semester. Och angående dina "celluiter" Skit i dom. Jag skiter i mina och ställ dig långt ifrån speglen så ser du mycket slankare och finare ut. Det är mina knep :)

JUllebullevetebulllE

Anonym sa...

Men söta kära lilla dotter,celluiter på dej,var då?? *L*
Puss// Mamma

Bagarn71 sa...

En dag till 5 veckor , VARSÅGODA. 8)

Monica Anderberg sa...

Annars finns det något som heter surface blur i photoshop 8)

Vi är djävligt sugna på AoC men vi vet vart det slutar så det är förbjudet att ens tänka på det....

Anonym sa...

Klart ni ska prova AoC. Det kommer snart att finnas en Buddy key som man kan dela ut, frågan är bara. Vem av er vill ha min Buddy key ? :)

/S

Anonym sa...

Åh nej, inte ner i spelträsket igen, hehe.

Blir kanske en titt på Diablo när det kommer.

/P

Anonym sa...

Diablo 3 ser ut att blir riktigt trevligt, när det nu släpps.

/Gonzalez

Bagarn71 sa...

Ok , 2 frågor.

1. Satt ni i samma rum ?
Anonym sa...

Klart ni ska prova AoC. Det
----
key ? :)

/S

den 4 juli 2008 07:59 <----
Anonym Anonym sa...

Åh nej, inte ner i spelträsket
----
när det kommer.

/P

den 4 juli 2008 08:00 <----

Och

2. Vad gör du uppe kl 8 pidde ? 8)

Anonym sa...

Hehe, Diablo kommer man väl kunna pausa? Känns som man blir mkt mer uppbunden av AoC.

Nu är klockan runt 08:00 igen, hehe. Blir så när man har småbarn. Nästan mer extrema tider ibland än när man spelade.

/P

Monica Anderberg sa...

Ja, jag vet inte vad som har hänt Mr Sjusovare. Nu förtiden sover han när jag hoppar i bingen och går upp med tuppen 8)

Vissa mognar när de får barn, andra är för evigt trötta....