.

Alltid på väg mot något spännande....

9 mars 2008

Klädkammaren

Jag fick en fix idé att fräscha upp klädkammaren! Sunkigt vita väggar och blå plastmatta kändes inte så välkomnade. Samt massa skräp som man slängt in och sen inte kommit ut igen. Sagt o gjort, drog till Jem & Fix och handlade laminatgolv. Ett billigt sådant för vi skulle ju trots allt bara ha det i garderoben. Tanken var att JAG bara JAG skulle lägga golvet. Men det är SKITSVÅRT att lägga ett golv som har 0 (noll) i kvalité. Så Stefan fick lägga det i alla fall . Han blev inte glad haha. Men det blev jättebra och jag är väldigt glad att han tog över.
Nu ska det bara sättas lister sen är vi helt färdiga.

FÖRE
allt måste ut!
vårt sovrum blev invaderat av massa grejs!

sunkigt....

min schnygga byrå som jag målade för en sådär 8 år sen! Nu är den DÖD o står i garaget o väntar på att bli skjutsad till el tippo.

...



EFTER
Såhär blev golvet! Fresh!

Ordning o reda
Dessa ska upp på väggen

Speglen ska målas vit och få ny ståltråd på ryggen, sen ska den upp.








Inga kommentarer: