.

Alltid på väg mot något spännande....

14 mars 2008

Fredag


Hej på er alla där ute i cyberrymden :P


Idag har jag och Arvid varit hemma IGEN. Han hade klet i ögat så vi ville inte lämna honom på dagis. Men på måndag får det vara åter till rutinerna! Det enda jag gör när jag är hemma för VAB (vård av sjukt barn) är att städar för f*n :-) Känner mig som Askungen där styvmamman representeras av min egen röst i huvudet som säger att man inte bara kan sitta och lata sig!


Jag har bl.a torkat av skinnsoffan, den var dammig samt smutsigt mellan dynorna. Hår, smulor, damm och skit, usch.....

Också håller jag på att tvätta sängkläder och handdukar, om det nu är bakterier i dito som gör att det inte riktigt går över i Arvids öga.


Osso har jag börjat motionera igen. Har varit ute 4 kvällar denna veckan och sprungit/gått. Det är så skönt! Jag kommer få ben som en Belgium Blue :-D


Nu kommer nog snart Stefan hem så jag får börja laga lite Enchiladas.


nej förresten måste dammsuga lite först


Puss o Kram


3 kommentarer:

Anonym sa...

Du é fan inte klok. Passa på å lata dig. Du ka vabba hemma hos mig om du vill hehe
Lena

Anonym sa...

Du och Monica kanske kan VAB:ba ihop någon gång? ;)

Anonym sa...

visst kan vi det ;-)