.

Alltid på väg mot något spännande....

20 aug. 2007

Höstenergi!

Det kan väl inte bara vara jag som får massa extra energi på hösten?
Har sånt sug efter att måla och inreda! Förhoppningsvis kommer jag till att måla några lister ikväll. Sen kanske jag börjar på hallen också. Har fått för mig att måla halva hallen vit......Sen nån annan dag tänkte jag måla om i tvättrummet! Jag kör på vitt där med. Sen kan man inreda med lite roliga saker. Typ tvättmedelsburkar i wannabe-kockums och najsiga schabloner med olika tvättråd att måla på väggen eller garderoben.
Jag har även sug efter att inreda v-rummet i exotiskt och indisk stil. Efter det att vi köpte nya soffor (3+2 i svart skinn) så är det SÅ mycket enklare att inreda. Tidigare hade vi en mörkblå plysh-hörnsoffa! Lite socialgrupp 3 varning? :-)

Kanske jag orkar lägga upp lite "hemma hos oss" bilder ikväll - men först ska jag natta sonen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaa, jag får samma energi. jag och mamma ska som sagt börja på mitt rum och sen ska jag börja på det hos pappa också! KUL!

hoppas man blir hembjuden till er snart, för jag har ju inte sett er nya soffa än!!!!

Åsa sa...

du e välkommen när som helst =) //åsa