.

Alltid på väg mot något spännande....

1 mars 2012

smyger in.......

Har ju inte bloggat på eeeevigheter. Lusten gick och gömde sig :-) Men idag, just idag, känner jag för att göra ett inlägg.
Jag är hemma med en sjuk Arvid idag. Elsa har varit sjuk två dagar också denna veckan.
Hoppas han är piggare imorgon, det är nämligen sista gången på hans "simning". Han lär sig inte simma direkt utan mer vattenvana, han är ju rädd för att doppa ansiktet. Men det ska vi noga råda bot på.

Jag var på POMPdeLUX party i lördags och köpte lite kläder till Elsa. Eller ja, 3 plagg, sen fick det räcka.
Funderade på att kanske själv börja sälja, för att tjäna lite extrapengar, men efter att fått reda på att man måste starta eget bolag etc. så blev jag lat. Hade varit mer nice att "bara" flänga omkring och sälja och att man sedan fick "lön"/provision utbetalat till sig, färdigskattat och allt. Men tyvärr var det inte så enkelt.

Snart är det loppis här i Häljarp och jag ska vara med och sälja. Ska rensa ordentligt bland barnens saker. Ska bli skönt.
Men man är ju motsägelsefull, för lika skönt det är att sälja av det gamla, lika roligt är det att handla "nytt" på loppisen. Man blir ju VIP-kund om man även är säljare och dår är det rätt lätt att göra klipp. Men jag är rätt duktig på att bara handla sånt som används.

What more?

Jo Arvid fyller 8 år den 5:e mars. Och kärring mot strömmen som man är så måste jag faktiskt säga att det känns som det är 8 år sedan han föddes. Sen att det känns lite konstigt att 8 år har passerat är en annan femma. Man får inte blanda ihop känslorna.

Kanske dags att väcka barnen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Först nu såg jag att du bloggat,,,M